Informacje dostępne w ramach Portalu Klienta Linde Gas DIREKT™ są podzielone na dwa poziomy:
• Usługi Basic
• Usługi Premium.
W praktyce oznacza to, że użytkownicy dysponują różnymi prawami dostępu, w zależności od potrzeb.
Portal Linde Gas DIREKT™ oferuje następujące informacje:
Usługi Basic (dostępne po bezpłatnej rejestracji) |
Usługi Premium (dostępne bezpłatnie wyłącznie dla klientów Linde) |
Postępowanie z substancjami niebezpiecznymi | Archiwum dokumentów – faktury i dowody dostaw |
Wytyczne dotyczące bezpiecznego transportu gazów | Niezapłacone faktury |
Wzory dokumentów | Zlecenia |
Karty charakterystyk | |
Certyfikaty |
Dla klientów kupujących gazy medyczne Usługi Premium są w przygotowaniu.
Rejestracja
Bezpłatne korzystanie z portalu wymaga rejestracji. W tym celu należy kliknąć w link przekierowujący do portalu, znajdujący się na dole tej strony i wejść w zakładkę „Rejestracja“ i wypełnić formularz.
- Bezpośrednio po rejestracji zostanie przesłane emailem ID użytkownika oraz hasło umożliwiające dostęp do portalu.
- Aby uzyskać dostęp do Usług Premium należy podać swój numer klienta oraz numer dowolnej faktury wystawionej przez Linde w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Kod aktywacji zostanie następnie przesłany pocztą